Nog eventjes.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Romy Allers - WaarBenJij.nu Nog eventjes.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Romy Allers - WaarBenJij.nu

Nog eventjes..

Blijf op de hoogte en volg Romy

11 Maart 2014 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal!

Nog 18 dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen: stagelopen bij De Dolfijn in Bacau, Roemenië. Het lijkt mij leuk om hier de verhalen neer te schrijven zodat jullie ook een beetje weten wat ik allemaal uitvoer daar.

Gelukkig hoef ik niet alles alleen te ontdekken maar ga ik samen met Noëlle en Jouke. We vliegen op zaterdag 29 maart om 14.40u (Nederlandse tijd) en komen om 18.20u (Roemeense tijd, dus een uur later) in Boekarest aan. Hierna gaan we op zoek naar ons hotel en pakken we op 30 maart de trein richting Bacau. Tenminste dat is de planning... Ik ben benieuwd hoe we daar de weg gaan vinden met al onze spullen en of de mensen daar minstens net zo goed engels spreken als ik (begrijpelijk engels en verder met handen en voeten), zodat we in ieder geval zonder er 10 uur over te doen bij het hotel en de dag erna het treinstation aankomen. In Bacau zal André, de directeur van de Dolfijn en gelukkig ook een Nederlander, ons ophalen van het station en ons naar het appartement brengen waar we dan 2 maanden zullen verblijven.
Tot zover is het duidelijk, maar dan komt voor ons ook een groot vraagteken.
Want wanneer we nou precies gaan beginnen en wat we nou precies moeten gaan doen is nog altijd de vraag.. Maar dat komt tegen die tijd vast wel weer goed!

Voordat het allemaal zover is, moet thuis ook nog het een en ander gebeuren.
Ik moet in de komende 2,5 week nog 4x werken, een ethiek tentamen maken, zo ver mogelijk komen met mijn scriptie, bedenken wat ik allemaal mee ga nemen, mijn verjaardag in Nijmegen vieren en ga zo maar door..

Dus nog even flink aanpoten hier en jullie horen weer van mij als ik over 18 dagen in Roemenië zit (de tijd gaat snel zeg!)

Liefs Romy

  • 11 Maart 2014 - 10:03

    Je Pappie:

    Ha meisje,
    Ik heb enorm veel respect voor je. Ik hoop dat Bacau een ervaring wordt waar je je hele leven op kunt terugkijken. Ik wens je heel veel plezier en een leerzame tijd.

  • 11 Maart 2014 - 11:44

    Je Allerliefste Oom Will ( Grapje):

    Ha die Romy,

    nou even vanuit het nogal saaie Horn ( op dit moment dan) , kan natuurlijk totaal niet tippen aan Bacau wens ik je heel veel succes, lol , werkplezier en een leerzame tijd toe daar in Roemenie.
    Laat maar eens goed zien wat je allemaal in je mars hebt.

    Go to the dolfins.

  • 12 Maart 2014 - 11:19

    Gerly:

    hey Romy, ik hoop dat je een leerzame maar ook plezierige tijd hebt en dat je gezond en wel en met veel onvergetelijke ervaringen weer thuis komt.
    xxx groetjes Gerly.

  • 13 Maart 2014 - 04:19

    Hille:

    Ah Romy, we gaan elkaar echt net mislopen, ik ben 2 april weer thuis. Maar wel heel leuk en spannend voor jou! Wordt vast een super ervaring!

  • 17 Maart 2014 - 15:37

    Oma:

    Mijn lieve klendochter,

    Ik wens je veel wijsheid en ik hoop dat wat je daar in de negorij allemaal leert wellicht hier ook nog in de praktijk zult kunnen brengen en omgekeerd.Toi, toi in Bacau en veel plezier.
    Kusjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Stagelopen in Bacau!

-

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2014

Nog maar 1 weekje...

19 Mei 2014

Kleuterschool en Brasov

10 Mei 2014

Zwemmen en oliebollen..

02 Mei 2014

Bucketlist en sloppenwijken

27 April 2014

Druk weekend!
Romy

Het gaat bijna gebeuren... 2 maanden stage lopen in Bacau! Ik ben heel benieuwd wat ik allemaal mee ga maken en hou jullie graag op de hoogte! liefs xx

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 9019

Voorgaande reizen:

29 Maart 2014 - 03 Juni 2014

Stagelopen in Bacau!

Landen bezocht: